Британська Рада в Україні та Ґете-Інститут Україна спільно з CANactions запускають програму ідентифікації, підтримки та втілення інноваційних проектів міського розвитку, покликаних вдихнути нове життя в середні постіндустріальні міста по всій Україні. Особливу увагу буде приділено підтримці громад, які організовано працюють над вирішенням міських проблем і прагнуть залучити британський та німецький досвід у цій сфері.
щоденник проектів
про
Ми надамо підтримку найбільш інноваційним архітектурним/урбаністичним проектам з культурною складовою, націленим на вирішення викликів, що стоять перед постіндустріальними середніми містами України (з населенням у 50,000 - 600,000). Група міжнародних експертів обере з надісланих пропозицій два найперспективніші проекти, кожен з яких отримає до 15,000 євро на втілення. Агенції міського розвитку з Німеччини та Великобританії будуть консультувати команди проектів-переможців, які також зможуть відвідати згадні країни в рамках спеціальної навчальної подорожі по локаціях, що вже були успішно ревіталізовані.
ключові дати
Початок прийому заявок
15 листопада 2016
Кінець прийому заявок
16 січня 2017
Оголошення шорт-листу
24 січня 2017
Оголошення переможців
9 лютого 2017
Реалізація
лютий - листопад 2017
учасники
  • Команди архітекторів/урбаністів
  • Неурядові організації, асоціації та інституції
  • Одна організація чи фізична особа-координатор може подати на конкурс лише один проект;
  • Принаймні один член команди має вільно володіти Англійською або Німецькою мовами;
  • Для укладення договору команда-переможець має виступати як ФОП, юридична особа, або громадська організація;
  • Апліканти повинні бути резидентами України та знаходитись на її території для підписання контракту в разі перемоги.
проект
  • Урбаністичні/архітектурні проекти з фокусом на постіндустріальні території середніх міст України (50,000-600,000);
  • Проект має націлюватись на реальні результати та демонструвати цілісне розуміння викликів, цілей, методології, витрат та наслідків запропонованих рішень;
  • Проект має мати чітку соціальну складову та покращувати життя громади через культуру та креативні індустрії;
  • Заявка передбачає залучення до проекту локальних зацікавлених сторін: представника/ників громадянського суспільства, бізнесу та влади;
  • Проект має відповідати критеріям сталого розвитку та демонструвати потенціал продовження роботи у післягрантовий період;
  • Залучення співфінансування є бажаним, проте не обов'язковим.
бюджет
  • Розділи та підрозділи бюджетної заявки є фіксовані, проте не є обов'язковими для кожного проекту. Ваша заявка може містити витрати по всіх розділах чи по декількох з них;
  • Гонорари та операційні витрати можуть складати не більше 20% від грантового бюджету;
  • Витрати на проведення заходів не можуть перевищувати 20% від грантового бюджету;
  • Непередбачувані витрати не можуть перевищувати 10% від грантового бюджету.
обмеження
  • Операційні та поточні витрати організацій;
  • Проекти, що дублюють функції загальнодержавних та місцевих владних інституцій (за виключенням тих випадків, коли ціллю є підвищення їх ефективності та охвату);
  • Фінансування поточних проектів та заходів, наприклад витрат щорічного фестивалю;
  • Проекти, що розпочались до кінцевої дати подачі заявок та діяльність, що вже мала місце.
  • Проекти, розроблені без залучення та колаборації партнерів, як то: персональні виставки, звукозапис, кінозйомка, створення комп'ютерних ігор та книг, і т. п.;
  • Дисертаційні дослідження, а також видання авторських монографій та публікацій.
винагорода
  • Фінансування до 15 000 євро;
  • Консультування німецької або британської агенції міського розвитку, загальною тривалістю один тиждень, яка відвідає Україну для зустрічі з командою та ознайомленням з містом і проектом;
  • Участь в 4-5 денній освітній поїздці до Німеччини або Великобританії, організованої агенцією-партнером;
  • Досвід втілення цікавих та актуальних проектів міського перетворення з прозорим та зрозумілим механізмом реалізації;
  • Можливість поділитись своїм досвідом з широкою міжнародною та українською громадськістю;
  • Медіа-висвітлення проекту у процесі імплементації.
переможці
питання
Якщо у вас залишились запитання, напишіть Маргариті Дідіченко на competition.canactions@gmail.com
приклади